#online hirdetési piac


Előkerült a Facebook és a Google titkos szerződése
 

Előkerült a Facebook és a Google titkos szerződése

A Facebook és a Google 2018-ban kötötte meg a Jedi Blue névre keresztelt megállapodást, amely mindkét cég számára előnyökkel járt az online hirdetési piacon. Ám ezek az előnyök nagyon rosszul mutatnak a vállalatok ellen éppen zajló trösztellenes perekben.

hvg.hu hvg.hu

Robbantottak az online ingatlanhirdetési piacon
 

Robbantottak az online ingatlanhirdetési piacon

Az Otthontérkép válik az online ingatlanhirdetési piac egyik főszereplőjévé, miután felvásárolja az Ingatlantájolót. Az akvizíció végén a neten elérhető ingatlanhirdetések 90 százalékát meg tudják majd mutatni.

hvg.hu hvg.hu

Sokakat megkopasztanak a kamukattintások, pedig 98%-uk kiszűrhető lenne
 

Sokakat megkopasztanak a kamukattintások, pedig 98%-uk kiszűrhető lenne

Abban, hogy ma már a legkisebb cégek is hirdetnek a neten, a kiberbűnözők és a piaci versenytársak is meglátták a lehetőséget. A digitális hirdetésekre építő cégek pedig szerte a világon küzdenek a marketingbüdzséket leapasztó hamis kattintási kampányok ellen. Hogyan védekezhetnek a magyar vállalkozások a visszaélésekkel szemben és melyek a legnélkülözhetetlenebb marketingtechnológiai megoldások napjainkban? A Markestic szakértői összeszedték a legfontosabb tudnivalókat.

hvg.hu hvg.hu